Chléb s ricottou a opečeným chřestem

by - neděle, května 13, 2018

Chřestová sezóna je v plném proudu. Samozřejmě jsem hned dělala polévku, a protože jsem tentokrát vařila jsem pro sebe, nevyužila jsem celý svazek chřestu. Den předtím jsem vařila odlehčenou verzi kuřete na kari, kam se přidává lžíce ricotty, a ta mi samozřejmě taky zbyla. A protože se učím nevyhazovat zbytky, udělala jsem si tenhle perfektní výborný oběd, který je hotový hned a je to prostě blaho.


Recept:
Ingredience:
2 krajíce chleba
200 g ricotty
6 ks chřestu
Sůl
Chilli
Olivový olej
Vejce

Postup:
Dva krajíce chleba jsem pomazala olivovým olejem a dala na plechu do trouby. Mezitím jsem si oloupala 6 ks chřestu, nakrájela na kolečka a hodila na pánev, osolila, přidala oliváč a opekla. Vyndala jsem chleby, navrstvila jsem na ně ricottu, nandala chřest, posolila a posypala mým oblíbeným chilli 🌱, upekla volské oko a... Mňam!
 

You May Also Like

0 komentářů