Špagety s rajčatovou omáčkou

by - pátek, března 16, 2018

 Nikdy jsem moc špagety nejedla, a když už, tak jen ty s kečupem. Za to "vděčím" školní jídelně. Až minulý rok jsem objevila někde na internetu recept na rajčatovou omáčku, kde figurovala slanina na plátky, která mi v jídle nevadí - ta na kostičky ano, to prostě nesním. Úplně náhodou jsem ten recept zkusila a tak jsem si jej zamilovala, že bych to mohla jíst pořád. Trochu jsem si jej poupravila, dovedla k dokonalosti a ted vám jej představuji. 




Cena: cca 75 Kč

Ingredience: (na 2 porce)
olivový olej (1 lžíce)
jedna celá cibule
lžíce cukru krystalu
pepř a sůl
čtyři rajčata
česnek podle chuti
lžička koření paprika sladká mletá
slanina nakrájená na plátky podle chuti
strouhaný sýr
špagety

Postup:
Nejprve si dáme vařit špagety podle návodu na obalu. Tip - přidejte do nich kapku obyčejného slunečnicového oleje - po vystydnutí se neslepí v jednu velkou hroudu.
Na pánvičku kápneme olivový olej a necháme na něm opékat slaninu, kterou jsme si nakrájeli na kousky. Když je slanina opečená, přidáme najemno nakrájenou cibuli. Poté přidáme sladkou papriku a česnek.
Rajčata nakrájíme na malé kousky a vsypeme na pánev. Přidáme cukr a zahříváme, dokud rajčata nezměknou. Podle chuti osolíme a opepříme.
Omáčku nandáme na špagety a posypeme sýrem. Dobrou chuť!

You May Also Like

0 komentářů