Kuře na kari s kuskusem

by - pátek, března 16, 2018

Jako další si vám dovolím představit moji oblíbenou večeři, se kterou přišel můj přítel a já se na ní stala závislou! Je to velmi rychlé a jednoduché jídlo. Ještě bych ráda dodala, že pokud jste již v kuchyni zkušenější, možná se vám budou zdát moje recepty snadné a obyčejné, jenže každý někdy potřebuje inspiraci, co vařit, no ne? Zde najdete převážně právě tyto jednoduché recepty, které jsou skvělé a zároven neutratíte za suroviny majlant. Myslím, že už všechno víme, proto můžeme jít rovnou na recept.




Cena: cca 60 Kč
Ingredience: (2 porce)
1 smetanu na vaření
1 kuřecí prso
2 středně velké cibule
kari koření
olej
sůl, pepř
kuskus (nebo jasmínovou rýži)



Postup
Kuřecí prso omyjeme a nakrájíme na menší kostky. Na pánvi zahřejeme olej a dáme maso opékat. Mezitím si nakrájíme cibuli, kterou přidáme k masu, jakmile se krásně opeče. Chvíli opečeme, aby cibule zesklovatěla. Nyní je čas na koření - přidáme cca 3 lžičky kari a sůl a pepř dle chuti. Zalijeme smetanou a mícháme. Přivedeme k varu a necháme pobublat. Za několik minut omáčka zhoustne. Pokud se vám zdá moc řídká, můžete přidat trochu škrobu, ale není to potřeba. Omáčku ještě dochutíme kořením a ihned servírujeme s kuskusem nebo rýží.

Tip:
Raději toto jídlo doplnuji kuskusem, protože je velmi rychlý na přípravu - stačí zalít horkou vodou a do tří minut je hotovo. Když mám přeci jen chut na rýži, vařím tu sáčkovou a nebo si koupím jednu uvařenou za 30 korun v asijském bistru

Dobrou chuť.

You May Also Like

1 komentářů

  1. Kuře na kari miluju! Ale s kuskusem jsem nikdy neměla, tak vyzkouším! ♥

    OdpovědětVymazat